Terorismul mediatic şi sabotarea industriei alimentare româneşti

By | 11 martie, 2013

În ultimele săptămâni s-au înmulţit scandalurile mediatice legate de siguranţa alimentară şi calitatea produselor comercializate în acest sector. Numărul mare de astfel de cazuri şi frecvenţa cu care apar, mă fac să cred că este o campanie agresivă de sabotare a industriei alimentare şi a comerţului cu produse alimentare din România şi nu numai.

Nebunia a început cu scandalul cărnii de cal, exportată chipurile ca fiind carne de vacă. Deşi s-a dovedit ulterior că de vină era o firmă franceză şi România nu avea nicio legătură cu această afacere, manipulările nu au încetat, tot felul de glume, bancuri şi aluzii publice atât la noi cât şi în Europa întreţinând ideea că totuşi România ar avea o problemă cu etichetarea cărnii de cal şi traficarea acesteia în spaţiul european.

Au urmat tot felul de alte scandaluri în care abatoare din România ar fi fost prinse etichetând greşit carnea de cal, o firmă procesatoare care aruncă în lac cantităţi mari de carne, care ar fi fost de cal şi tot felul de alte făcături, amplu mediatizate.

Au urmat la rând scandaluri legate de lapte şi brânză otrăvite cu aflatoxină, peşte infestat cu un parazit, legume cu pesticide peste limita normală, prăjituri cu urme de fecale la IKEA, pui injectaţi cu antibiotice şi tot felul de alte ştiri, menite să semene panica în rândul populaţiei şi neîncredere în produsele alimentare de pe piaţă.

Se poate spune că astfel de acţiuni reprezintă o formă de terorism mediatic, deoarece terorismul nu se limitează doar la atentate cu arme, explozibili şi luări de ostatici, ci orice acţiune care are are ca rezultat inducerea de sentimente de teamă, panică ş nesiguranţă în rândul publicului.

Scopul acestor acţiuni frecvente din ultimele zile este sabotarea economiei româneşti, care are nevoie de o redresare semnificativă în perioada următoare, prin afectarea sectorului său cu cel mai mare potenţial, acela al agriculturii şi industriei alimentare.

Dovadă că aşa stau lucrurile este şi ştirea pe care am auzit-o azi, care spunea că în ultimele zile vânzările la laptele de consum au scăzut foarte mult, pe fondul acestor scandaluri propagate în mass-media.

Toate acestea vin la pachet cu propaganda agresivă anti-românescă din Europa, care ne atacă zilnic imaginea cu ştiri despre infractori români, cu ţigani care au invadat ţări europene „civilizate”, cu dezvăluiri despre corupţie, probleme în domeniul justiţiei, „statului de drept” etc. Dubios mi se pare şi acel furt de tablouri de la un muzeu din Rotterdam, care pică exact la momentul potrivit, acum când se discută pentru a nu ştiu câta oară intrarea României în spaţiul Schengen.

Scopul este evident acela de a ne ţine permanent la periferia Europei, într-o stare de subdezvoltare economică şi socială şi să rămânem astfel mereu o colonie, care să fie doar o piaţă de desfacere pentru produse din Vest şi o sursă convenabilă de mână de lucru ieftină.

8 păreri la “Terorismul mediatic şi sabotarea industriei alimentare româneşti

  1. Daniel

    Pai unde mai pupa ei 21 mil de consumatori…buni si de sclavi pentru 500 de euro in tarile „dezvoltate”. Asta arata cat de corupt e sistemul politic romanesc, nu mai vb de justitie. Cat au jurat ei (stramb) sa apere Statul si Poporul roman…Pe Ceausescu l-au impuscat pentru genocid…Subminarea economiei nationale, vanzarea resurselor tarii, vanzarea pamantului tarii….si condamnarea populatiei la moarte prin infometare prin cresterea abuziva a utilitatilor …cum mama draqu s-o pedepsi? eu propun jupuirea de viu… Acum sunt aproape 600 in parlament si 1 la cotro..Bonus…fostii parlamentari 🙂

  2. Horea

    Nu trebuie sa fi savant ca sa realizezi ca media a devenit de mult un instrument foarte eficient pentru influentarea opiniei publice. Drept raspuns ar trebui sa avem o echipa de 50-100 avocati cu experienta internationala, si sa dam in judecata fiecare ziar care isi permite sa
    raspandeasca minciuni. Credeti-ma ca am putea face bani seriosi de ordinul a zeci de mil. EU. si ar merita in primul rand pentru a le demonstra ca suntem la fel daca nu mai inteligenti si mai profesionisti decat ei, si in al doilea rand pentru a face bani pe seama manipulatorilor. Nu intimplator toate tarile unde ei nu au reusit sa-si deschida banci sunt catalogate pretutindeni ca fiing „rogue countries”. La fel Romania, inca nu a predat rezervele de aur, volfram, argint si alte met. pretioase, cupru, gaze, ind. chimica, electr., etc., si masinaria de raspandit minciuni si batjocura evolueaza. In 12 Febr., Associated Press. publica in Yahoo un ciclu de articole toate in termeni derogatorii fata de oameni si evenimente din Romania( carnea de cal, youtube co doua carute alergand pe sosea, bucuresteanul mafiot cu leii ingraditi, etc.).Bineinteles carnea de cal ocupa capul de afis. Un alt articol spunea cum Spanghero( firma franceza care a produs schimbul de etichete)este intervievata si in mod cu totul optimistic isi va diversifica productia, NICI UN CUVANT DESPRE CARNEA DE CAL. Va prezint mai jos comentariul pe care l-am postat in articolul de care am pomenit, cu numele ROMANIA PRODUCED 6,300 TONS OF HORSEMEAT LAST YEAR: – The issue is not the quality of horse meet. It is obviously an organic product free of antibiotics and growth hormones, appreciated by many consumers. The issue is that the meat labeled in Romania as HORSE MEET has been commercialized by French suppliers under the name of BEEF MEAT, obtaining bigger profits. In order to avoid the exposure of the French supplier, the media continue to point finger toward Romania the origin of the meat. We are familiar with the tactics, for your info. the name of the culprit is SPANGHERO located in Castelnaudary, Barthelemy Aguerre, France, and as of Feb. 14 their authorization has been suspended. Multe alte comentarii isi bat joc de articol, neintelegand care e motivatia lui, mai jos un alt comntariu: – And Washington D.C prouduced 6,300 tons of horse s**t last week. Noi nu trebuie sa ne lasam influentati de avalansa negativa, iar reprezentanii guvernamentali ai Romaniei trebuie sa mearga strict la obiect, avand la baza cifre sau acte oficiale. In rest totul e apa sub pod.

  3. hagi tudose

    Imi pare rau Dane,nu-i prost ala care da ci ala care ia…
    Daca n-ai inteles bine,nu-s prosti aia de la multinationale care-au facut supermarketuri in Romania ci autoritatile noastre care-au luat drept de smecher ! Cine controleaza piata alimentara in Romania?…multinationalele!
    Asa ca scoateti stecherul din priza al mutinationalelor daca vreti sa traiti bine in aceasta tara,daca nu SUFERITI !!!

  4. Dan Tănăsescu Post author

    @hagi tudose: Păi dacă dăm afară multinaţionalele, ne acuză că suntem comunişti şi că ăl de ne conduce e dictator! 😆

  5. Pingback: Efectele dezastruoase ale sabotajului mediatic din industria alimentară românească | Dan Tănăsescu

  6. Pingback: De la integratori adunate:Cizma UE pusă pe grumazul României aduce sclavie din plin românilor - Revista Informatii Agrorurale | Revista Informatii Agrorurale

  7. Pingback: Uniunea Europeană aduce sclavie din plin românilor

  8. Pingback: CIZMA UE PUSA PE GRUMAZUL ROMANIEI ADUCE LA SCLAVIE DIN PLIN ROMANILOR! | Octavpelin's Weblog

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge