Agresivitatea şi obrăznicia celor de la Telekom

By | 20 octombrie, 2015

Am un post de telefonie fixă moştenit de pe vremea lui Ceauşescu. Am trecut abonamentul pe numele meu în 1995 şi în ultima vreme l-am folosit foarte rar spre deloc.

Până să cumpere nemţii de la Deutsche Telecom fostul Romtelecom de la greci, nu am avut mari probleme, în afară de nişte facturi umflate, din cauză că telefonul fusese „cuplat”, după moda comunistă şi cuplajul vorbea la telefon pe banii mei. Însă de când nemţii au pus stăpânire pe compania naţională românească de telefonie, au început un marketing extrem de agresiv şi agasant.

Lucrurile s-au agravat de când au lansat pachetul de servicii 3 în 1, pe fibră optică, care mi se pare că se numeşte Magenta 1. A început să plouă cu telefoane de la agenţii lor de marketing cel puţin o dată pe săptămână.

Prin luna aprilie m-au sunat folosind ca pretext faptul că schimbă gratuit cablurile vechi. După mai multe telefoane, prin care eu trebuia să confirm unui robot că „accept serviciile solicitate”, m-au sunat băieţii cu instalarea şi abia atunci am aflat că de fapt este vorba de oferta pentru fibră optică care includea pe lângă telefonie fixă, Internet şi televiziune, pentru care trebuia să semnez un nou contract. Le-am spus că nu am nevoie de Internet şi TV, pentru că am, dar au continuat să mă piseze cu telefoanele.

Mai recent, profitând de o defecţiune la reţeaua de cabluri, provocată de nişte lucrări la un pasaj din zonă, au trimis pe cineva pentru a mă convinge din nou să accept oferta lor de servicii prin fibră optică. Le-am spus din nou că nu am nevoie, dar telefoanele cu oferte au continuat.

Apoi au început să bată la uşă tot felul de agenţi de vânzări cu aceeaşi oferă, oferită acum ca „bonus aniversar”. În câteva rânduri nu am deschis uşa, aşa că mi-au pus în uşă pliante publicitate cu numele agentului şi numărul său de telefon.

În urmă cu câteva zile, pe seară a bătut la uşă o doamnă, evident de la Telekom, cu un registru în mână. I-am deschis şi a început să-mi prezinte o astfel de ofertă aniversară, care era foarte ieftină şi foarte „avantajoasă”. I-am explicat din nou că nu am nevoie de nicio ofertă şi a plecat foarte nemulţumită de răspunsul meu.

A doua zi, dimineaţa sunt sunat din nou pentru aceeaşi ofertă avantajoasă, pe care, bineînţeles am refuzat-o… din nou.

Ei bine, azi, agenţii de marketing de la Telekom au lăsat la o parte şmecheriile şi pisălogeala şi au trecut deja la ameninţări. Mi-au spus că, dacă nu vreau să-mi bag fibră optică, s-ar putea să-mi fie tăiate cablurile din cupru clasice, moştenite de pe vremea comunismului şi voi fi din nou nevoit să sun la „Deranjamente”. Mă gândesc ce mai urmează: să intre peste mine în casă cu mascaţii şi să mă oblige cu pistolul la tâmplă să accept oferta lor nemaipomenită?!

În viaţa mea nu am mai văzut un marketing atât de agresiv, insistent şi obraznic ca cel practicat de Telekom! Prin urmare, pentru că m-am săturat până în gât de ei şi nu mai suport acest mod de a lucra cu clienţii, cred că voi renunţa definitv la telefonia fixă şi nu voi mai apela niciodată la serviciile acestor lacomi şi disperaţi. 🙂

2 păreri la “Agresivitatea şi obrăznicia celor de la Telekom

  1. Qu

    Aialalti procedeaza asa de mult.
    Pe mine m-a sunat recent UPC-ul de la care aveam net acum vreo 8 ani.
    Incercau sa ma convinga ce baieti buni si ‘upgradati’ au devenit ei.
    Bineinteles ca le-am dat flit si le-am explicat ca din motive tehnice am plecat de la ei si ca ‘upgrade-ul’ lor e cu citiva ani intirziere.
    Qu´s last blog post ..Dictaturometrul in Romania: s-a depasit 90% !

  2. Dan Tănăsescu Post author

    La mine ăia de la UPC au venit o singură dată cu ofertă, iar ăilalţi de la RDS mă întreabă mereu la casierie când plătesc netul, dacă nu vreau telefonie, TV şi alte chestii, dar nu se compară cu Telekom la capitolul obrăznicie şi insistenţă. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge