Dinozaurii nu au existat niciodată

By | 9 mai, 2016
Distribuie prietenilor!

Într-un material video, realizat pe baza cărţii „The Flat Earth Conspiracy” scrisă de Eric Dubay, este prezentată teoria conform căreia dinozaurii nu ar fi existat niciodată, aceştia fiind doar invenţia masonilor, care voiau să acrediteze teoria evoluţionismului postulată de Charles Darwin.

Marea cantitate de dovezi şi fosile care atestă existenţa acestor animale preistorice ar fi contrafăcută în universităţile şi centrele de cercetare controlate de masoni. Reconstituiri ale diverselor specii de dinozauri pe baza unor fragmente de oase sau dinţi, ar fi de fapt doar creaţii ale imaginaţiei unor artişti plastici, neavând mai nimic în comun cu realitatea ştiinţifică, iar scheletele reconstituite, ar fi de fapt contrafaceri, reprezentând mulaje ce au în compoziţie fragmente de oase de găină sau alte animale contemporane, combinate cu răşini, gips, clei, plastic şi alte materiale de adaos.

Pentru a convinge populaţia şi în special copiii de existenţa acestor animale străvechi, masonii au creat şi o întreagă industrie cinematografică şi de divertisment, ce cuprinde o variată serie de reprezentări elaborate ale dinozaurilor, dar care nu au o bază ştiinţifică.

5 păreri la “Dinozaurii nu au existat niciodată

1. Asdf

Primele ramasite de oase ale finozaurilor au fost descoperite cu mult inainte de teoria evolutionismului a lu darwin.
    E total absurda chestia cu masonii care au vrut sa intareasca teoria evolutionismului.

2. Cugetatoru'

@asdf

E total absurd sa pui botul ca cică ar fi existat niște specii de animale gigantice ( pai, atuncea au existat si dragonii , bigfoot si zmeii etc.). Unde mai pui ca totul e descoperit si ținut in niște muzee sau expoziții ca sa amuza copiii ( bine, unii vor spune ca atrag ca muștele la kkt acele expoziții cu „cu animale gigantice”…pana la urma urmei si asta e o industrie). Iar descoperirile arheologice sau cum s-ar numi ele nu au nici o importantă atâta timp când ele deduc ca ar fi existat acele specii acuma sute milioane de ani ( bull.shit)..

Bănuiesc ca oamenii in ziua de astăzi ( arheologii) pot afla ce dimensiuni avea o fecala de om acuma numai 3 mii de ani s.a.m.d. . Poate așa ar părea mai palpabil si ar face pe mai mulți curioși se pune botul la descoperirile arheologilor ( unele pot fi adevărate…dar in cazul dinozaurilor si un copil de 5 ani își va da seama pe parcurs ca nu puteau exista in paralel cu oamenii….pai,atuncea nu erau oameni sau erau mai giganți decât acele animale magice).

Totul e cusut cu o ața ca sa stârnească curiozitate si atât!

3. 812

Exista acum. Asculta manele prin tamvaiul 41.

4. Dan Tănăsescu Post author

Asdf: Este exact invers: existenţa animalelor preistorice gigantice a fost postulată ÎNAINTE de descoperirea efectivă a unor presupuse rămăşiţe de dinozauri.