Cum te mint angajaţii Rompetrol. Benzinariile Rompetrol au un serviciu (în colaborare cu Credit EuropeBank) prin care poţi să alimentezi în rate. De două luni însă serviciul este „sabotat” de angajaţii benzinăriilor astfel: Dacă întrebi la casă înaintea alimentării „dacă, card avantajul funcţionează” primeşti răspuns afirmativ. După ce alimentezi însă, la casă îţi pun placa, cum ca linia telefonica nu functioneaza si ca tranzactia nu se poate efectua. Apoi iti recomanda ( de fapt te obliga ) să plăteşti integral printr-o altă bancă plătind astfel şi comision. Surprinzător este că pos-ul, (deci aceeaşi linie telefonică) funcţionează pentru alte bănci, dar nu şi pentru Credit Europebank. Personal am pătit acest lucru atât în benzinăria din Voluntari cât şi în Vitan, Baba Novac şi pe DN1 Otopeni. Recomand celor ce păţesc acest lucru să îşi lase datele de contact la benzinărie, ca angajaţii să îi contacteze pentru a efectua plata după ce „repară linia telefonică”. Nu ne putem lăsa prostiţi atâta timp cât mai există şi alte benzinării în România. Ori îi obligăm să îşi respecte serviciile ori alegem alte benzinării, pentru că până la urmă toţi au acelaşi combustibil. Dacă ai păţit şi tu sau dacă nu vrei să păţeşti asta, te rog dă mai departe!
Am primit acest text pe messenger de la o persoană de încredere. Eu nu am maşină, dar poate va fi de folos celor care au şi alimentează de la benzinăriile Rompetrol