Bărbatul până în 20 de ani : Avion de hârtie
Numai zboruri rapide, de scurtă distanţă şi foarte scurtă durată.
De la 20 la 30 de ani: Avion de Vânătoare Militar
Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână. Atacă orice obiectiv. Capabil să execute diferite misiuni, chiar dacă acestea sunt la un interval de timp scurt.
De la 30 la 40: Aeronavă comercială
Menţine orare regulate. Destinaţii destul de cunoscute şi de rutină. Zborurile ies întotdeauna la ora prevazută sau necesită mutări şi adaptări care irită clienţii.
De la 40 la 50 de ani: Aeronavă comercială pentru zboruri internaţionale
Funcţionează la orele de lux. Destinaţii de un înalt nivel, cu rare abateri. Clientela soseşte cu mari speranţe, la sfârşit iese obosită, dar satisfacută.
De la 50 la 60 de ani: Aeronava de cargo
Preparaţii intense şi multă muncă înainte de decolare. Odată ajuns în aer, manevrează lent şi asigură puţin confort în timpul zborului. Clientela formată în majoritate din valize şi tot felul de vechituri.
De la 60 la 70 de ani: Deltaplan
Necesită condiţii externe excepţionale pentru a-şi lua zborul, de o muncă teribilă pentru a decola, iar după aceea evită manevrele bruşte pentru ca să nu cadă înainte de timp. După aterizare demontează şi strânge tot echipamentul.
De la 70 la 80 de ani: Planor
Zboară uneori, dar numai auxiliar. Repertoriul manevrelor extrem de limitat. Odată ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge în hangar.
Dupa 80 de ani: Aeromodel
Este doar decorativ, de funcţionat nici nu se mai pune problema.