Am analizat o serie de persoane cu influenţă, din blogosferă, mass-media, lumea mondenă şi diverse medii sociale, pentru a vedea care sunt acele trăsături care le fac populare şi cu autoritate pentru anumite categorii de public.
Am sintetizat aceste calităţi de la fiecare categorie şi a rezultat o listă de abilităţi minim necesare:
- Sociabilitate şi superficialitate în relaţii. Uşurinţa de a lega prietenii supeficiale cu foarte multe persoane. Îţi oferă avantajul de a beneficia de mici servicii şi ajutoare, permiţându-ţi totodată să te detaşezi de relaţiile care nu îţi mai convin sau nu îţi mai aduc avantaje.
- Umor. Capacitatea de a-i distra pe ceilalţi şi de a crea „entertainment” este esenţială
- Inteligenţă cel mult medie. Trebuie să fii inteligent până la nivelul la care nu-i deranjezi pe ceilalţi, pentru ca oamenii să te considere „de-a lor”.
- Să fii vulgar. Dacă nu filosofezi despre lucruri scârboase, nevoi fiziologice, sex, grosolănii şi mitocănii, şansele de a fi popular scad semnificativ.
- Să ştii să spui poveşti. Trebuie să ai talentul de a fabula pe orice temă şi de a înflori relatarea celor mai banale lucruri.
- Să fii extravagant. Trebuie să şochezi mereu cu ceva, fie prin vestimentaţie, fie prin comportamnent, declaraţii sau diverse cancan-uri legate de viaţa personală.
- Să ai sex-appeal. Nu este neapărat obligatoriu, dar îţi sporeşte mult popularitatea. 🙂