Sky Deutschland a dezvoltat o tehnologie pentru a transfera anunţuri publicitare de la ferestrele de tren direct şi silenţios în capul călătorilor.
Pasagerii care îşi sprijină capul de fereastră vor „auzi” anunţuri, „provenite din interiorul capului lor”, îndemnându-i să descarce Sky Go App.
Propunerea presupune utilizarea tehnologiei de transmisie osoasă, care este utilizată la protezele auditive, căşti şi kit-ul Google Glass, pentru a transmite sunetul la urechea internă prin vibraţii ale craniului.
Un videoclip pentru campania „Talking Window” lansat de Sky Deutschland şi agenţia de publicitate BBDO Germania afirmă: „Navetiştii obosiţi se odihnesc de multe ori cu capul sprijinit de fereastră. Dintr-o dată o voce în capul lor le vorbeşte. Nimeni altcineva nu poate auzi acest mesaj…”
Vocea vine de la un emiţător marca Sky produs de Audiva care este ataşat la fereastra trenului. Purtătorul de cuvânt al BBDO, Ulf Brychcy a declarat pentru BBC: „În cazul în care clientul nostru Sky Deutschland este de acord, vom începe cu noul mediu cât mai repede posibil.
„Unor oameni nu le place publicitatea, în general. Dar aceasta este de fapt o nouă tehnologie. [Ar putea] să fie utilizată nu numai pentru publicitate, dar, de asemenea, pentru muzică, divertisment, informaţii pentru transportul public, buletine meteorologice şi aşa mai departe.”
Sky Deutschland a declarat că nu a luat o decizie cu privire la lansarea campaniei.
Pingback: Nemţii au realizat un sistem care difuzează reclame direct în creier | NewsInfo1000
Pingback: Un nou mod de manipulare – dispozitiv care difuzeaza informatii direct in creier, prin wireless si vibratii – aparat inventat de nemti (nom36) | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman