De când îl ştiu pe Bobby Voicu, evident din mediul online, mi-a făcut impresia unui om cu idei. Nici nu termină bine de pus o idee în aplicare, că îi vine în minte alta. Dar ultima chestie pe care a scos-o, mi se pare cea mai trăsnită. Cică mai mulţi bărbaţi să se întâlnească şi să deguste, pe întuneric, o îngheţată.
În ideea originală, pusă în practică printr-o campanie de PR de către firma McCann şi îngheţata „Magnum”, era vorba de patru fete care se dau la degustat, pe întuneric, respectiva îngheţată. Lucru care mi se pare perfect normal, având în vedere că target-ul principal la acest produs sunt copiii şi femeile. Iar în ceea ce priveşte îngheţata „Magnum” cred că este concepută special pentru femei, care vor să se consoleze atunci când au o decepţie sau nu au cu cine să iasă în oraş.
În cazul bărbaţilor, această acţiune mi se se mare cam gay… homo… cel puţin. Bobby Voicu spune că nu este adevărat, pentru că în realitate este vorba despre „male bonding„. Pentru cei care nu ştiu engleza, sau sunt mai puţin cosmopoliţi, male bonding desemnează acea acţiune prin care un grup de bărbaţi îşi întăresc prietenia şi legăturile dintre ei, care sunt, în principiu, de ordin afectiv.
În viziunea mea, male bonding-ul se clădeşte în vreme de război, în acţiuni militare, într-o călătorie pe ocean cu velierul, într-o expediţie în munţii Himalaya, sau în deşertul Sahara, dar nu m-am gândit niciodată că acest lucru s-ar putea întâmpla la o şedinţă de mâncat îngheţată pe întuneric! La o bere pe lumină, sau în semiobscur, poate …
Închipuiţi-vă că Smărăndescu, Moroşanu şi Sora stau pe întuneric şi degustă îngheţată „Magnum”… „Mmm, ce bună e!” „Mmmm, ce aromă!…” „Dă-mi-o şi pe a ta s-o ling… să văd cum e!” 😆
Deci, ce spuneţi băieţi, aţi degusta o îngheţată pe întuneric?! Care s-a hotărât, are la dispoziţie hashtag-ul Twitter #magnumizeyoursenses
Pingback: Băieţi, lingeţi o îngheţată? - Ziarul toateBlogurile.ro