Da, este vorba de de campania Smart Choice de la KFC care se extinde acum şi în zona blogosferei.
Devine tot mai evident faptul că blogurile au o influenţă crescândă atât în mediul online cât şi în domeniul marketing-ului şi al publicităţii. De acest lucru şi-au dat seama şi o serie de brand-uri puternice pe plan internaţional, companii mai mici sau mai mari, ONG-uri, instituţii etc.
În ultimul timp a apărut un nou trend în derularea campaniilor publicitare şi de PR, acela al implicării blogurilor mai puţin populare, sau aflate la început. Se mizează pe dorinţa de afirmare a bloggerilor mici, care sunt dispuşi să accepte implicarea doar pentru a deveni populari, a participa gratuit la diverse evenimente, sau pur şi simplu pentru a se simţi luaţi în seamă.
Iată însă că cei de la KFC vin cu un nou tip ofertă, care de data asta este un parteneriat autentic. Şi asta deoarece bloggerii „mici” pot câştiga bani la fel ca şi cei consacraţi prin postarea unui banner pe blogul personal timp de o lună. Este prima campanie lansată de KFC în blogosferă şi sper să mai urmeze şi altele.
Ideea de la care a pornit KFC este aceea de a acorda şanse egale tuturor bloggerilor, indiferent de poziţia pe care o ocupă în ierarhia popularităţii.
Intraţi pe blogul KFC pentru a afla mai multe despre această campanie, referitor la regulament şi desfăşurare.
arata bine copanelele, or fi reincalzite, anyway pofta buna la toata lumea. traim in romania si asta…