Azi am primit o scrisoare de început de an de la BCR. După politeţurile introductive şi urările de an nou, vom face şi vom drege, să facem bine, ca să fie bine, pe prima pagină a scrisorii este prezentată o listă cu realizările măreţe ale BCR din perioada 2007 – 2011.
Apoi sunt asigurat că toate aceste îmbunătăţiri sunt la dispoziţia clienţilor împreună cu altele noi, care sunt puse în aplicare începând cu acest an.
Toate aceste lucruri sunt la dispoziţia dumneavoastră şi vă puteţi bucura în mod necondiţionat de ele. Consilierii noştri au participat la programe speciale de pregătire şi vă pot oferi informaţii mai detaliate despre cele mai bune soluţii dedicate nevoilor dumneavoastră pentru administrarea contului curent BCR şi a operaţiunilor. Continuând procesul de îmbunătăţire şi simplificare a operaţiunilor pe contul curent BCR, începând cu 27 martie 2012 vom elimina un număr de 14 comisioane şi vom ajusta valorile a 7 comisioane după cum urmează…
După care, pe verso vine şi surpriza: o listă care cuprinde o serie de majorări semnificative ale unor comisioane percepute la principalele operaţiuni bancare, printre care şi câteva reduceri la nişte comisioane pentru operaţiuni nesemnificative.
De exemplu se măreşte cu 1 leu comisionul de administrare a contului curent ceea ce măreşte costul administrării cu 12 lei pe an, în schimb se reduce cu 3 lei comisionul de eliberare a extrasului de cont la ghişeele băncii. În rest, majorări şi iar majorări la mai toate operaţiunile de încasări sau retrageri de numerar, inclusiv cele electronice.
Este vorba de dublări sau majorări chiar mai mari, la mai toate comisioanele de anul trecut, la care se mai adaugă comisionul de 1% din valoarea retragerilor de numerar de mare valoare neprogramate/neonorate, adică pentru sume mai mari de 50.000 de lei, respectiv 10.000 de euro.
Deci ni se prezintă mai întâi realizările măreţe şi serviciile oferite din 2007 până azi, după care sunt anunţate nişte majorări de comisioane, hotărâte în mod unilateral şi fără nicio justificare, ca pe pe un lucru bun şi avantajos pentru client. Asta îmi aminteşte foarte mult de discursul de ieri seară al preşedintelui Traian Băsescu, ca stil de comunicare.
Notă: Aceste majorări de comisioane percepute la operaţiunile bancare, care au fost făcute şi pe tot parcursul anului precedent, au fost anunţate în presă pentru toate băncile care operează în România, nu numai pentru BCR. Însă de data asta nu-l văd pe domnul Isărescu ieşind să ia public atitudine, aşa cum a făcut-o atunci când îi certa pe români că sunt nechibzuiţi şi au luat credite cu buletinul.
ai vazut ca astia vor sa cenzureze si internetul?
ChavaLito^´s last blog post ..Romania, COBAI PENTRU FMI. Austeritatea in Romania a fost BRUTALA, de neimaginat in Occident
Da, şi e o aşa mare porcărie că mi-e şi scârbă să scriu despre asta!
incredibil cum si cele mai elementare drepturi ne sunt furate
ChavaLito^´s last blog post ..Cenzura Internetului.Faza a II a. Cazul MegaUpload!
Drepturi? Ce se intampla e foarte bine. Poate suntem prima generatie care nu-si va otravi copiii inca din copilarie cu idei delirante alde drepturi si libertate. E perfect, vom ignora ceea ce e ignorat si de fapt nu exista, ii vom invata ca in scoli li se vor spune minciuni despre niste chestii numite drepturi. Asa ca generatiile viitoare nu se vor mai crampona in stil cretinoid si intr-una de…drepturi.