Dacă ar fi să vorbesc despre Zibo.ro la modul cel mai serios, aş spune că este un proiect online original şi ambiţios. În principiu, ideea pe care o are la bază este aceea a unei reţele de socializare online, dar, la o analiză mai atentă, platforma zibo.ro este mult mai complexă şi pune la îndemâna utilizatorilor multe alte instrumente valoroase.
Pe lângă comunicare şi divertisment pentru copii, proiectul online poate fi privit şi ca un mediu pentru dezvoltarea afacerilor pe această nişă, un magazin virtual online şi un mijloc de promovare pentru proiecte asemănătoare.
Ideea creării unei reţele de socializare, similară Facebook sau altora de acest gen, care să fie destinată doar copiilor, a fost pusă în practică de doi tineri antreprenori români, Aurel Răcăuţanu si Radu Christian. Ambii au circa 40 de ani şi sunt absolvenţi de Universităţi cu profil tehnic.
Investiţia iniţială, de 50.000 de euro, a fost făcută exclusiv din resurse proprii, la aceasta mai urmând să se adauge încă 10.000 de euro pentru dezvoltarea ulterioară.
Până la sfârşitul lunii trecute site-ul avea deja 11.400 de utilizatori, iar traficul pe care îl are în prezent este de circa 23.000 de vizitatori unici pe lună.
Deşi este abia la început echipa zibo.ro s-a pus pe treabă şi a organizat deja câteva concursuri cu premii substanţiale. Cel mai nou concurs pe care vi-l recomand vă oferă ocazia de a câştiga 25.000 de euro buget de promovare pe zibo.ro şi instrumente de lucru găzduite de platforma Zibo.
Concursul se adresează în special celor care deţin, sau vor să înceapă o afacere pentru copii. Intraţi pe acest link, sau daţi click pe bannerul de mai jos şi veţi putea afla toate detaliile legate de ceea ce vă oferă concursul şi ce trebuie să faceţi pentru a intra în competiţie! Multă baftă!
Campanie derulată cu sprijinul Blogal Initiative.