Îmi amintesc din copilărie că una din bucuriile pe care adulţii mi le făceau atunci, era să-mi cumpere „Eugenia”. Pentru mine şi pentru alţi copii era o mare plăcere să despart cei doi biscuiţi din care era făcută şi să mănânc mai întâi crema de cacao de la mijloc, cremă care la vremea aceea mi se părea delicioasă.
Însă nu mi-aş fi putut imagina vreodată că inocenţa copilăriei ar putea fi murdărită în aşa hal, ca în noua reclamă la „Eugenia” care se difuzează acum pe la televiziuni. Să faci o fetiţă de 8 – 9 ani să arate ca o femeie ce emană sexualitate prin toţi porii şi să dai conotaţii erotice consumului unui produs destinat cu precădere unor copii aflaţi la vârsta jocurilor şi a inocenţei mi se pare exagerat chiar şi pentru ţări în care sexualizarea precoce a copiilor este deja tradiţie.
Dacă la reclama Lay’s s-a făcut atâta tevatură, pentru că avea implicaţii feministe, de ce în acest caz CNA, nu ia atitudine?
Hmm, cred ca exagerezi putin. Nu mult. Dupa parerea mea, reclama este indrazneata dar nu trece linia spre sexualitate, ramane in zona candorii. Se pastreaza o distanta decenta intre subiecti. Spot-ul se incheie cu umor, si gata! Daca as fi facut eu reclama asta, fata ar fi fost putin mai copilaroasa decat e acolo in rest, mi se pare ok.
iulia al abbas´s last blog post ..Cum ne vad arabii – ieftine si proaste!
Aşa e, tu ştii mai bine cum e cu sexualitatea!
Nu imi este clar daca te vrei ironic sau cate stii tu despre priceperea mea in sexualitate, dar crede-ma ca ma pricep la reclame 🙂
iulia al abbas´s last blog post ..Cum ne vad arabii – ieftine si proaste!
Adevărul e că trebuie să fii un geniu ca să te pricepi la reclame!
Oo, daca am ajuns pe blogul unui geniu, e cazul sa ma retrag:) ma scuzati domnu’… (sunt intr-o dispozitie de-a dreptul normala azi si nu vreau sa-mi ranesc orgoliul stand pe langa genii)
iulia al abbas´s last blog post ..Cum ne vad arabii – ieftine si proaste!
Remarca mea era ironică şi la modul general, dar din păcate tu nu te-ai prins!
Adevarata hartuire sexuala o fac, statistic vorbind, femeile. Vara e anotimpul fustelor, al cracilor pana-n gat, al tricourilor cu acces la buric si nu numai. Cand o tipa isi trage fustita pe craci, cert e ca are o obsesie legata de membrele inferioare. Ca unii se uita sau nu, e partea a doua.
Vara dovedeste cat de ieftine devin mare parte din „tinerele” intre 15 si 35 ani, nerabdatoare sa-si scoata jupele de la…naftalina?
Cum insa educatia morala scade continuu si geometric cel putin, e putin probabil ca acea fetita sa-si injure parintii peste ani, pentru ca au dat acordul si au folosit-o pentru o mana de bani, ce sa mai?
Reclamele sunt un soi de viol subtil, fie ca promoveaza sampoane, sapunuri, creme, aparate de fitness etc, viol in care suntem agresati cu imagini aproape obscene. „E buna dar nu poti s-o ai” poti comenta cand vezi o pitzi mandrindu-se cu mama natura:)
E scarboasa si gata…unde sunt copiii de alta data?….
Cand ai zis la modul general te refereai si la tine in mod special, din poza ta reiese clar ca emani „inteligenta”. Esti un geniu neinteles ………. nu te intelegi nici tu
Asa isi dadeau maica-sa si taica-su eugenii de mici de l-au facut pe ala de a nascocit reclama asta. Era bine daca lui ii taiau portia de eugenii si nu ii mai crestea capul mai mare ca marul ca acuma e un dovleac unsuros si libidinos.
@Luis Explic ultima oară şi pe înţelesul oligofrenilor: remarca mea era ironică. Am vrut să spun exact opusul, că nu trebuie să fii un mare geniu ca să te pricepi la reclame.
Pingback: Analizam reclame la cafea (XXIV) | Reclame TV
@ iulia
nu cred ca ramane „in zona candorii” cand copila aia de 9 ani este… machiata!? Cum sa fardezi un copil? E absolut dezgustator. Felicitari parintilor fetei!Copilul vostru bantuie acum visele si fantasmele pedofililor.
apropo de reclame imbecile, ce zici de reclama Dujardin?
http://www.youtube.com/watch?v=1ZBU0ycwdfM