Facebook şi Coca-Cola promovează cipurile RFID în Israel

By | 26 octombrie, 2011

Firma „Publicis E-dologic” a găsit o modalitate de a încorpora datele utilizatorilor Facebook în nişte brăţări de identificare, permiţând unei persoane să dea “like” sau să distribuie obiecte din lumea reală, evenimente sau locuri, unde acesta se află.

Sistemul a fost pus în aplicare la “Coca Cola Village”, un compex de distracţii de tip aqua-park, cu terenuri sportive, plajă şi alte distracţii acvatice pentru adolescenţi din Israel. Fiecare tânăr care intră acolo primeşte o brăţară Facebook şi un ID pe baza căruia poate fi identificat. Brăţara emite un semnal RFID către un program de autentificare pe Facebook, permiţând utilizatorului să interacţioneze cu site-ul de socializare, unde prietenii pot vedea în timp real acţiunile acestuia în parcul de distracţii.

Această campanie de promovare poate fi un prim pas în implementarea cipurilor permanente pe subiecţi umani, fapt care ar conduce la controlul total al fiinţelor umane pe întreaga planetă, având pe post de suport tehnologic chiar celebra reţea de socializare.

Via

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge