Sfaturi de viaţă lungă conform medicinei chinezeşti

By | 14 octombrie, 2012
  • Trăieşte pentru a realiza sănătatea în funcţie de anotimpuri.
  • Nu mânca prea devreme (înainte de 8 dimineaţa).
  • Mănâncă fructe moi, cu sâmburi la micul dejun.
  • Fă exerciţii Qi (energetice), dimineaţa, adică Qi Gong, Tai Chi, masajul feţei/gingiilor, clănţăneşte dinţii pentru sănătatea rinichilor.
  • Păstrează gura închisă atunci când ai o mişcare intestinală (scaun).
  • Păstrează dinţii încleştaţi în timpul urinării.
  • Masează urechile atunci când eşti stresat.
  • Mănâncă mai multă supă din zeamă de oase cu un pic de oţet, pentru oase puternice atunci când eşti în vârstă.
  • Exerciţiile de respiraţie ar trebui să fie zilnice pentru a ajuta la detoxifiere si reîmprospătatea energiei.
  • Exerciţiile fizice trebuie să fie efectuate după-amiaza sau seara.
  • Cel mai bun moment pentru golirea intestinelor este dimineaţa devreme (între 5  – 9 AM).
  • Alocă mai mult timp pieptănatului părului, pentru a preveni durerile de cap şi insomnia.
  • Roteşte ochii, în cercuri mari, pentru a păstra vederea ageră.
  • Înghite saliva, nu o scuipa, acest lucru stimulând digestia.
  • Întotdeauna păstrează spatele cald, pentru a proteja energia Yang.
  • Freacă abdomenul în mod regulat pentru a regulariza Qi-ul stomacului (digestia).
  • Atunci când meditezi, ţine-ţi gura şi sfincterul anal uşor contractate.
  • Mişcă şi întinde articulaţiile în mod regulat, pentru a-ţi menţine mobilitatea.
  • Foloseşte mâinile calde sau o perie uscată pentru a freca întregul corp, ca să păstrezi o circulaţie sănătoasă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CommentLuv badge