Cred că tuturor vă e cunoscut acel tip de reclamă/ofertă în care ni se spune că trebuie să cumpărăm ACUM un oarecare produs, că oferta e limitată, că se vor oferi reduceri doar primilor 100 care comandă etc. Scopul acestei tehnici de marketing manipulative este acela de a ne determina să luăm decizii fără să ne gândim, sub impulsul de moment, al sentimentului urgenţei şi fricii de a nu rata ocazia.
Exact la fel se exprimă şi Băsescu atunci când vorbeşte despre lucruri pe care trebuie să le facă România şi care sunt absolut vitale, după mintea lui.
„România are multe probleme, dar sunt câteva care au devenit o urgenţă„. Aşa l-a întâmpinat preşedintele Traian Băsescu pe premierul Franţei, Jean-Marc Ayrault, aflat într-o vizită de două zile în România.
Prima problemă identificată de şeful statului a fost cea referitoare de integrarea în spaţiul Schengen şi zona euro. A doua problemă este cea referitoare la competitivitatea României pe pieţele externe, a precizat Băsescu.
Sursa: Gândul
Oare de ce este atât de convins guvernatorul că aderarea la zona euro a devenit o urgenţă, în condiţiile în care alte ţări membre UE nici nu au de gând să intre, iar altele nu ştiu cum să iasă?
Cred că urgenţa ţine de faptul că mandatul său de preşedinte, menţinut în ciuda demiterii sale de către popor din vara trecută, se apropie cu paşi repezi de final. Şi pentru că şi-a propus să ne termine definitiv ca ţară şi naţiune, se teme că după ce nu va mai fi la Cotroceni îi va fi mult mai greu să ne fraierească, sau cel puţin, dacă vom adopta moneda euro, protectorii săi de peste hotare nu-i vor mai atribui lui „meritele”.